You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

donderdag 20 februari 2014

Lou bis ;-)


Jullie konden eerder op deze blog al lezen hoe mijn zus haar pasgeboren metekindje Lou in de watten legde met haar super schattige zelfgemaakte cadeautjes.

Maar ook ik kon het niet laten om de troste mama en de knappe dochter een bezoekje te brengen. Bij het maken van een kadootje laat ik me graag inspireren door het geboortekaartje... dat konden jullie eerder hier ook al paar keer zien ;-)

Lou heeft een prachtig geboortekaartje en dat kunnen jullie hier bewonderen.

Ik maakte een rompertje voor Lou en oorbellen voor de mama, of wie weet toch voor Lou als ze weer wat jaartjes ouder is ;-)
De flamingo's die verwerkt werden in de oorbellen stonden op de achterkant van het kaartje. Ik vond ze wel cool met de lente en zomer die soms al voelbaar dichterbij komt...

Veel plezier ermee dames!


5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt, allebei de presentjes! Lou loves de creazusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi wat mijn zus gemaakt heeft !!! laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een knap, gepersonaliseerd en vooral origineel cadeau! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, ik ben helemaal niet voor flamingo's, maar die met dat gekke hoedje vind ik toch wel superleuk!!! Ik nomineerde jullie trouwens voor de Liebster-award! Ik ben al benieuwd naar jullie antwoorden ;-)
    groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen