You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

donderdag 29 augustus 2013

Kleine creaties uit tafelzeil... een ideaal verjaardagskadootje!



Ik had nog wat restjes tafelzeil liggen en inspiratie genoeg te vinden bij collega bloggers om hiermee leuke dingen te doen. Zo vond ik bij deze dame en ook bij deze dame mooie voorbeelden van sleutelhangers gemaakt met restjes tafelzeil. En op deze leuke blog wordt met een duidelijke tutorial beschreven hoe een portemonneetje te maken van tafelzeil.

Het portemonneetje ging mij veel beter af dan het maken van de sleutelhanger. Wat een gepruts, zeg! Ik wilde eigenlijk eerst een vogel-sleutelhanger maken die bij de broche van Rosehip design paste, je weet nog wel, deze brachten we mee van Hongarije, dat las je hier. Altijd fijn en gemakkelijk om al iets leuks klaar te hebben liggen om kado te geven, vind ik, niet?

Maar dat kwam dus niet goed. Dan een hartje... ik dacht dat dit afgewerkt met een kartelschaar ook wel tof zou zijn... in mijn geval niet dus... en dan werd het dus dit hartje.

Om mijn creaties te presenteren op de blog gebruikte ik dit "moorke," lekker retro hé, I love it! Ook meegebracht van Hongarije... retro is ook daar helemaal hip!

We pakten onze eigen hand-made spulletjes en de broche van Rosehip in en zo kon Merel met dit kadootje naar weeral een heel leuk feestje. De tape en het fluo-oranje label kocht ik in de Hema.

 



Groetjes!
Creazusje An



5 opmerkingen: