You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zaterdag 15 december 2012

Creaties met tafelzeil ! (deel 2)

Het staat vast : werken met tafelzeil is verslavend! Maar niet schadelijk voor de gezondheid!  In tegendeel je wordt er goed gemutst van ... want op korte tijd heb je al vrij snel iets klaar ! En bovendien zijn er zoveel leuke stoffen te vinden (bvb bij http://www.hiptafelzeil.nl/ ) dat het leuk blijft om te doen. Ik had al slabbetjes en kliederschorten gemaakt(zie deel 1 blog) maar heb nu ook nog 2 andere dingen gemaakt : zadelhoes voor een droge bips op de fiets en een schoppingtas(of strandtas).
De zadelhoes vond ik in het inspirerende boek van Sanne en Riet : " Zo geknipt" en de tas via een vriendin die me doorverwees naar de blog van Emma en Mona (handleiding strandtas tafelzeil /klik op deze link emmaenmona)


Ik heb ook nog 2 kleine tasjes gemaakt voor grote meisjes die willen gaan shoppen of grote jongens die graag model zijn op onze blog;-).
Hieronder vinden jullie mijn resultaten. Morgen ga ik er mee naar de kerstmarkt... ben benieuwd wat iedereen er van vindt....







3 opmerkingen:

  1. Hàààndig die zadelhoesjes :-) Ja héél fijn materiaal. Ik vind het in elk geval al allemaal heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! Mooie creaties in een mooie variatie aan tafelzeil.

    BeantwoordenVerwijderen