You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zondag 14 oktober 2012

Zelfgemaakte accessoires voor de jarige Anthe

Het voorbije WE was het feest want ons nichtje Anthe, ze werd al 4 jaar! Op haar verlanglijstje stond haar- en andere accessoires. Leuk, want die knutsel ik net graag zelf... dus aan de slag maar!

Ik ging aan het werk met vilt, gekleurde haarrekjes en haarspeldjes, knopen, zelfgemaakte stofknopen,vilt en plakbloemetjes.

Ook probeerde ik voor de eerste maal een methode uit om zelf een broche te maken (cfr. eerste foto) mbv een lege bronzen broche uiteraard ;-), een mooie foto van Anthe , een cabochon, Mod Podge Gloss en Dimensional Magic Glaze om de glascabochon te lijmen aan het plaatje zoals ik gezien had op de site van Bella victoria 
Op deze link kan je een tutorial  terug vinden hoe je dit kan maken. De lijm en de magic glaze bestelde ik bij haar. 

En dit zijn de resultaten. Ik stopte ze in een mooi doosje van de Wereldwinkel (oeps vergeten te fotograferen, maar dat fantaseer je er dan zelf maar even bij ;-)) en hiermee maakten we Anthe erg blij!


En ook dit WE kon eindelijk mijn secret autumn swap pakketje vertrekken richting Nederland... ik ben uiteraard benieuwd naar de reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten