You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

woensdag 12 september 2012

Bezoek aan Stoffenspektakel!


tafelzeil gekocht op Stoffenspektakel

stoffen gekocht op Stoffenspektakel
Zaterdag 8 september was het zover! Voor de eerste keer naar Stoffenspektakel in Antwerpen! 2 vriendinnen"met ervaring" namen me mee naar de hal waar ook de boekenbeurs doorgaat. Het was inderdaad een echt spektakel! Als we binnenkwam werden al onze zintuigen geprikkeld : onze ogen zagen duizenden stoffen en mooie zelfgemaakte rokjes. Onze neusgaten roken vers tafelzeil en zweet van de stoffenverkopers die niet konden bijhouden met verkopen. We hoorden van alle kanten mensen zeggen "hoe schoon" en "hoe goedkoop sommige stoffen wel niet waren". En... we voelden aan talrijke stoffen , lintjes en patronen.
Toen we vertrokken, lieten we ons een blikje van 2 euro heel goed smaken! Toegegeven, het is best vermoeiend maar als je iets wilt creëren, moet je soms de drukte verteren ;-). Nu aan de slag met die handel! Ik hou jullie op de hoogte! creazusje Greet

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk tafelzeil!! Om instant-verliefd op te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goe gekocht zusje... ik ben alvast erg nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goe geshopt ! Toffe tafelzeilkes. Daar ga(aan) j(e)ullie schoon dingskes mee kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd gevaarlijk om naar zo'n spektakel te gaan vind ik... Maar mooie stofjes heb je gekocht! Ik ben al benieuwd naar de volgende blogberichten over de maaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. t was leuk, en nu ons naaimachines laten werken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yep! binnenkort start ik met de cursus! Van naaldje tot draadje! joepie!!!!

      Verwijderen