You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

vrijdag 10 augustus 2012

Jewels in a Tree... op avontuur naar Hongarije

Eva ( http://sunflowers-wildflower.blogspot.be/ ) was één van de gelukkigen die getrokken werd door Merel uit alle namen van diegene die meededen met mijn eerste kleine Give away "Jewel in a Tree". Dit betekende dat één van mijn oorbelletjes op avontuur mochten naar Hongarije!

Eva koos de groene rondjes met een rood roosje. Ik maakte er dit pakketje van.
Ik verstuurde ze samen met dit kaartje uit Flow. Een heerlijk retrokaartje dat ik geweldig goed vind passen bij de regio waar de creazusjes wonen, Mol.
Alvast vele (zonnige crea) groeten uit Mol (Belgium) Eva en veel plezier met de oorbelletjes!


1 opmerking:

  1. Awel sè, Jewel in a Tree zet Mol op de wereldkaart. Tof! En nu nog Hongaars leren om die lekkere receptjes die op Eva's Blog staan te ontcijferen :-)

    BeantwoordenVerwijderen