You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

woensdag 11 april 2012

zomerkleedje voor mijn dochtertje!

Dit kleedje maakte ik voor mijn dochtertje Floor, ze is 2 jaar oud. Ze is zo fier met dit kleedje!
Ik heb het idee gevonden op de blog van ponnekeblom. Daar vind je vele voorbeelden en de werkwijze om dit kleedje te maken(handleiding kan je gewoon afprinten). De link naar deze blog kan je terugvinden in onze blog lijst.
Het haakstukje was even oefenen, maar de aanhouder wint! De stof komt van de online stoffenwinkel creadroom(http://www.creadroom.be/). Ze hebben er echt leuke stofjes!
Mijn creazus :-) heeft het leuke en bijpassend haarspeldje en rekje gemaakt!

5 opmerkingen:

  1. PRACHTIG gedaan. Ik schrijf me in vr de workshop kleedjes maken met bijhorende haarspeldjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel katrijn! Echt niet zo moeilijk!
      groetjes!!! greet

      Verwijderen
  2. Prachtig ! En een fotogenieke dochter. Goed team die creazusjes !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n stofknoop wil ik ook wel leren maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is echt super makkelijk.
    Ik zal de werkwijze binnekort een keer op onze blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen